Groepsindeling
Groepsindeling
Groep 1-2-3 (15 leerlingen)
In groep 1-2-3 werken juf Miranda en juf Frederique met dagelijkse ondersteuning van onderwijsassistente Laura Basten volgens het principe van Ontwikkelingsgericht Onderwijs (OGO). OGO richt zich op de totale ontwikkeling van het kind, waarbij leren plaatsvindt door middel van spel en ontdekkend leren. Kinderen worden gestimuleerd om actief betrokken te zijn en samen te werken in thema’s die aansluiten bij hun belevingswereld. Hierdoor kunnen zij zich op een natuurlijke en veelzijdige manier ontwikkelen, zowel cognitief als sociaal-emotioneel. Voor groep 3 maken we gebruik van de reken- en leesmethode maar proberen zoveel mogelijk de materialen aan te passen aan het lopende thema.
De leerkrachten
Juf Miranda: mvanderwielen@deterebint.nl
Juf Frederique: fmannaerts@deterebint.nl
Juf Laura: lbasten@deterebint.nl
Groep 4-5-6 (24 leerlingen)
In de unit groep 4-5-6 staan meester Ello en juf Ayse voor de klas, ondersteund door onderwijsassistente Laura van Deursen. In deze groepen wordt gewerkt met kleine instructiegroepen, zodat er gericht aandacht kan worden besteed aan de leerbehoeften van elk kind. Daarnaast is er volop ruimte voor extra instructies en begeleiding door de onderwijsassistente, zodat alle leerlingen de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben om zich verder te ontwikkelen.
De leerkrachten
Meester Ello: ejonkhof@deterebint.nl
Juf Ayse: asevdi@deterebint.nl
Juf Laura: lvandeursen@deterebint.nl
Groep 7-8 (16 leerlingen)
In groep 7-8 werken de kinderen met juf Marjolein en juf Ayse. Samen zorgen zij voor een fijne en veilige leeromgeving waar iedereen tot zijn recht komt. Er is veel aandacht voor de basisvaardigheden taal, lezen en rekenen, zodat leerlingen stevig voorbereid zijn op de overstap naar de middelbare school.
We kijken goed naar de mogelijkheden en behoeften van ieder kind. Er is ruimte voor doelen die passen bij het uitstroomniveau, met pluswerk voor extra uitdaging en verlengde instructie waar dat nodig is. Zo krijgt iedere leerling de begeleiding die past, zodat hij of zij kan groeien en met vertrouwen de volgende stap kan zetten.
 
				 
															 
															